کسب ۲ مقام توسط شرکت کنندگان کهگیلویه و بویراحمدی در هنرواره ملی «روایت جهاد»

مسئول روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سارا شجاعی و امین بالین پرست ۲ هنرمند این استان در هنرواره ملی «روایت جهاد» رتبه های نخست و سوم را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مصطفی فرخیانی» امروز چهارشنبه (۱۶ تیر ماه) گفت: فراخوان نخستین «هنرواره ملی روایت جهاد» همزمان با نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در دی ماه ۱۳۹۹ با هدف ثبت و ضبط نقش‌ آفرینی مردم و کادر درمان در عرصه مواسات، کمک‌ های مؤمنانه و مقابله با بیماری کرونا به همت قرارگاه مشترک جبهه مردمی انقلاب اسلامی منتشر شد.
 

مسئول روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تعداد آثار رسیده به دبیرخانه این هنرواره ملی از سوی مردم کهگیلویه و بویراحمد در بخش های مختلف چهار هزار و ۸۸۲ اثر بود.
 

وی با بیان اینکه این آثار در بخش های شعر، داستان، کلیپ، هنرهای تجسمی، رسانه، گزارش خبری، موسیقی و هنرهای تصویری بود، ادامه داد: پس از داوری این آثار سارا شجاعی از کهگیلویه و بویراحمد در بخش داستان برای اثر صدای باد با دریافت دیپلم افتخار، تندیس هنرواره و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال رتبه نخست را کسب کرد.
 

فرخیانی یادآور شد: امین بالین پرست از کهگیلویه و بویراحمد در بخش داستان برای اثر پروانه ‌های سفید باغی با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۵ میلیون ریال صاحب رتبه سوم شد.
 

مسئول روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: حوزه هنری استان نیز در بخش کلیپ با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال رتبه دوم را کسب کرد.

کد خبر 1073668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha