دشمن می خواهد تمام نمادهای شرقی را از بین ببرد و آنان را بی هویت کنند

سردار بوعلی با اشاره به اینکه دشمن بر مبنای تفکر افراطی صهیونیستی دنبال اینست که تمدن شرق را ویران کند، گفت: آنان می خواهند آداب، سنن و پوشش را از شرق حذف کنند آنان می خواهند تمام نمادهای شرقی را از بین ببرند و بی هویت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (چهارشنبه 16 تیر) در جلسه هم اندیشی اصحاب رسانه، گفت: رسانه باید نگاه به سپاه کند و ببیند سپاه چه ظرفیتی دارد که می تواند برای رفع مشکل رسانه ها استفاده کند، پس از احصا این موضوع آن را از سپاه مطالبه کند.

فرمانده سپاه فجر فارس با یادآوری این مطلب که باید برای جور کردن پازل ها، افراد از هر گرایش و تخصصی مختلف که به آن علاقه دارند را دور هم جمع کنیم تا قطعات با هم جور شود، افزود: ما همه دنبال حل مسائل هستیم.

وی با اشاره به اینکه سپاه و دولت در قبال مردم مسئول هستند، اظهار کرد: برای هماهنگی با دولت کنونی هم فعالیت کرده ایم، اینطور نیست که دولت جدید با سپاه هم از نظر فکری نزدیک است به آنان کمک می کنیم.

سردار بوعلی با یادآوری این مطلب که برای رفع مشکل مردم گام هایی برداشته و بر می داریم، افزود: هر کسی در راستای رفع مشکلات مردم حرکت کرد ما از آنان حمایت خواهیم کرد و هر کسی کار و فعالیت کرد کمک می کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن بر مبنای تفکر افراطی صهیونیستی دنبال اینست که تمدن شرق را ویران کند، اضافه کرد: آنان می خواهند آداب، سنن و پوشش را از شرق حذف کنند آنان می خواهند تمام نمادهای شرقی را از بین ببرند و بی هویت کنند.

فرمانده سپاه فجر فارس اضافه کرد: ما همه در یک خانه هستیم و هر کسی با هر نگاهی به خانه علاقه دارند، باید تعصب داشته باشند.

وی در پایان گفت: رسانه انقلابی باید تلاش کند تا دولت انقلابی مستقر شود.

کد خبر 1073699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha