توزیع ۸ هزار بسته معیشتی در ساری

شریفی از توزیع ۸ هزار بسته معیشتی در ساری به همت یک خیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «سید ابراهیم شریفی» امروز(۱۶ تیرماه) در آئین نهضت  کمک های مومنانه که با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا  در مرکز استان برگزار شد، اظهار کرد: در اجرای فرمان مقام معظم رهبری در بخش رزمایش کمک مومنانه سپاه ناحیه ساری در سال جاری ۲۷ هزار سبد کالا را تهیه کرده و به دست محرومان و آسیب دیدگان رسیده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری ارزش ریالی این بسته های معیشتی را ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: امروز به همت یک خیر ساروی ۸ هزار بسته معیشتی به ارزش ۴ میلیارد تومان تهیه شده است و توسط پایگاه های مقاومت شهرستان بین نیازمندان و محرومان جامعه توزیع می شود.



 

وی بیان کرد: در کنار سبدهای کالا، برای تهیه جهیزیه برای نوعروسان پایگاه های مقاومت تلاش های زیادی را انجام دادند.

 

شریفی با اعلام اینکه نهضت و کمک های مومنانه همچنان در حوزه های مختلف ادامه دارد، ادامه داد: سپاه آمادگی کامل دارد تا کمک های خیران دغدغه‌مند در حوزه محرومیت زدایی و کمک به آسیب دیدگان جامعه را به دست جامعه هدف برساند.



وی با اشاره سپاه ناحیه ساری در سال گذشته در رزمایش کمک مومنانه، محرومیت زدایی، جهیزیه و لوازم تحریر ۳۰ میلیارد تومان توسط حوزه های مقاومت، خیران و برخی دستگاه ها جمع آوری و بین محرومان توزیع کرده است، گفت: ساخت ۸۵ مسکن محرومان در ساری آغاز شده است.

کد خبر 1073736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha