اصناف فارس در موج پنجم کرونا همکاری بیشتری کنند

قاسم پور گفت: از اصناف فارس درخواست داریم برای حفظ جان خود و مردم به همکاری خود در موج پنجم که خطرات بیشتری دارد، ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرضا قاسم پور»، امروز (چهارشنبه 16 تیر) در نشست مجازی با خبرنگاران گفت: اصناف استان فارس، همواره همراهی خوبی در اعمال محدویت ها داشته اند اما در برخی مواقع در یکی ۲ روز اول شاهد عدم تمکین مواردی نیز هستیم و نظارت ها نیز تشدید خواهد شد.

جانشین استاندار فارس در ستاد ملی مبارزه با کرونا افزود: برای تصمیمات در نظر گرفته شده با ملاحظه حال اصناف و آسیب های وارد شده به آنها تصمیم گیری می شود و سعی بین اقتصاد، امنیت و سلامت با اولویت حفظ سلامت جامعه عمل شود.

معاون استاندار فارس اضافه کرد: از اصناف فارس درخواست داریم برای حفظ جان خود و مردم به همکاری خود در موج پنجم که خطرات بیشتری دارد، ادامه دهند.

وی اعلام کرد: دیروز ۳۰۰ نفر ورودی بیماران کرونا به بیمارستان «حضرت علی اصغر (ع)» در شیراز داشته ایم و ۱۴ شهرستان فارس در حال حاضر در وضعیت قرمز هستند.

قاسم پور تاکید کرد: در حوزه های مختلف، محدودیت های هوشمند اعمال می شود و شهرداری ها و اداره ها نباید برای افتتاح پروژه ها تجمع داشته باشند.

وی ادامه داد: در مورد نظارت اصناف مسئولیت اصلی بر عهده اداره صمت است و نظارت بر موارد بهداشتی به عهده دانشگاه علوم پزشکی شیراز است که باید پاسخگو باشند و اتاق اصناف فارس بر عملکرد فعالیت اصناف نظارت می کند.

معاون استاندار فارس تاکید کرد: مردم فارس باید دور همی ها را لغو کنند و به اطلاع رسانی ها در مورد محدودیت ها و عدم تجمع توجه کنند و رستوران ها و کافی شاپ و مراکز طبخ و توزیع مواد غذایی گرم و سرد نیز باید تنها به صورت بیرون بر کار کنند.

کد خبر 1073749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha