طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» به صورت مجازی در کانون های مساجد برگزار می شود

مظاهری گفت: طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» از دهم تیرماه آغاز شده و تا پایان شهریور سال جاری به منظور پیشگیری از شیوع کرونا در بستر فضای مجازی به میزبانی کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» از دهم تیرماه آغاز شده و تا پایان شهریور سال جاری به منظور پیشگیری از شیوع کرونا در بستر فضای مجازی به میزبانی کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» با رويکرد شبکه سازی و جريان سازی، استفاده از ظرفيت های مردمی و فعالان اجتماعی محله، غنی ‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با محوريت امام جماعت مساجد برگزار می شود.

 

این مقام مسئول هدف از برگزاری طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» را غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و نیز پیوند بین مسجد و مدرسه عنوان کرد.

 

مظاهری گفت: طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» از دهم تیرماه در کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری آغاز شده و تا پایان شهریور سال جاری ادامه دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: علاقمندان می‌توانند با ورود به سامانه «بچه‌های مسجد» به نشانی bachehayemasjed.ir در این طرح ثبت‌نام کنند.

 

وی یادآور شد: صفحه رسمی «بچه‌های مسجد» در سامانه «شاد» آموزش و پرورش ایجاد شده و دانش‌آموزان مقاطع مختلف در هر بخشی که علاقه‌مند باشند می‌توانند ثبت‌نام کنند. 

 

کد خبر 1073751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha