رسانه ها در تقویت سرمایه اجتماعی و اعتماد افکار عمومی تلاش کنند

توحیدی مقدم گفت: تقویت سرمایه اجتماعی و اعتماد در بین افکار عمومی در دستور کار خبرنگاران و اصحاب رسانه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران، « عبدالجواد توحیدی مقدم» امروز( 16 تیر) در دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اعضای خانه مطبوعات شهرستان نکا اظهار کرد: رسانه ها دارای نقش بی بدیلی در جامعه هستند که نباید نادیده گرفته شوند و باید با افزایش سواد رسانه ای در بخش های مختلف ورود کنند.

 

فرماندار نکا افزود: امروزه فضای مجازی در بخش های مختلف زندگی ما ورود کرده است و فضای مجازی فضای غیرواقعی نیست بلکه وجود دارد و باید آگاهانه در این بخش ورود کرد.

 

وی تصریح کرد: باید مجلس و دولت در بخش ساماندهی فضای مجازی ورود کرده و قانون مناسبی در این بخش وضع شود تا از آشفتگی امور جلوگیری شود.

 

توحیدی مقدم گفت: تقویت سرمایه اجتماعی و اعتماد در بین افکار عمومی در دستور کار خبرنگاران و اصحاب رسانه باشد.

 

فرماندار نکا افزود: در کنار همه تلاش های انجام شده توسط دولت در طول سال های مختلف، معضلات و مشکلاتی هم وجود دارد که باید با کمک رسانه ها در این بخش ورود کرد و برای رفع معضلات تلاش کرد.

 

توحیدی مقدم با اشاره به قطعی برق در روزهای اخیر در شهرستان نکا همچون سراسر کشور گفت: نیروگاه نکا از مدار خارج نشده است و همچنان در مدار است و با توجه به افزایش مصرف برق مردم باید مدیریت مصرف برق را در دستور کار خود داشته و با مسئولان همراهی کنند.

کد خبر 1073787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha