خبرنگاران میدان داران واقعی عرصه فرهنگی

روحی گفت: خبرنگاران میدان داران واقعی عرصه فرهنگی هستند و در این بخش با دغدغه ورود کرده و گره گشایی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران، « مهدی روحی» امروز( 16 تیر) در دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اعضای خانه مطبوعات شهرستان نکا اظهار کرد: خبرنگاران در عرصه های مختلف میدان داری کرده و می کنند و در دوران کرونا و انتخابات و معضلات مختلف پای کار بوده و هستند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا افزود: ساماندهی خبرنگاران و تلاش برای رفع مشکلات آنان از مسائل مهمی است که به عنوان دغدغه جدی همواره در دستور کار است و تلاش داریم تا با همراهی خانه مطبوعات در این بخش تلاش بیشتری انجام شود.

 

روحی گفت: خبرنگاران میدان داران واقعی عرصه فرهنگی هستند و در این بخش با دغدغه ورود کرده و گره گشایی کنند.

 

وی یادآور شد: در حوزه آموزش دغدغه وجود دارد و باید در این بخش با تلاش بیشتری برای افزایش سواد رسانه ای تلاش کرد که با رایزنی های خانه مطبوعات برنامه های مدونی در دستور کار است.

 

«ایمان حبیبی» هم در سخنانی گفت: افزایش سواد رسانه ای خبرنگاران و مدیران دغدغه جدی ماست و در همین راستا با هماهنگی انجام شده در بخش سواد رسانه ای خبرنگاران با کمک دستگاه قضایی و دستگاههای مختلف، برای افزایش سواد رسانه ای مسائل حقوقی، قضایی و فرهنگی وارد عمل شده ایم.

 

نماینده خانه مطبوعات شهرستان نکا افزود: تلاش برای رشد و توسعه سواد رسانه ای خبرنگاران وارد عمل شده ایم و تلاش داریم تا با تغییر نگرش برای توسعه فعالیت ها و رفع مشکلات در بخش بیمه، آگهی ها و مسائل مختلف دیگر با کمک هم گام برداریم.

 

وی یادآور شد: افزایش آرامش در بین فعالان رسانه ای از نیازهای مهمی است که نباید نادیده گرفته شود و باید با تمام توان در این بخش ورود کرد.

کد خبر 1073791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha