برگزاری مراسم اهداء ۱۴ سری کمک هزینه به نوعروسان در دیواندره

مراسم اهداء ۱۴ سری کمک هزینه به نوعروسان شهرستان دیواندره با حضور جمعی از مسئولان و با همکاری موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا جلال مرادی امام جمعه دیواندره در این مراسم با اشاره به مشکلات اقتصادی در جامعه گفت: یکی از مهم‌‌ترین چالش‌های هر اجتماع انسانی مسئله اقتصاد است؛ زیرا فقدان آسایش و رفاه اقتصادی به حوزه آرامش روانی نیز کشیده شده و امنیت روانی اجتماع را در معرض خطر قرار می‌دهد. 

 

وی بیان کرد: در آموزه‌های قرآنی، ارتباط مستقیمی میان آسایش با آرامش ایجاد شده و تامین وضعیت مناسب اقتصادی عاملی مهم در امنیت و آرامش اجتماعی و روانی افراد اجتماع دانسته شده است.

 

وی اعلام کرد: آموزه‌های اسلام، به سبب نقش قوامیت بخش اقتصاد در سرپایی اجتماع، بر آن است تا انواع راهکارها را برای مدیریت صحیح و سالم اقتصادی و حل و فصل مشکلات و چالش‌های اقتصادی ارائه دهد.

 

ماموستا مرادی افزود: یکی از مهم‌ترین راهکارهای قرآنی برای مدیریت مشکلات اقتصادی بخشی از افراد اجتماع، بهره‌گیری از سنت صدقه و بخشش‌های مالی بی‌چشمداشت از سوی افراد اجتماع است که اگر در مسیر درست قرار گیرد بسیاری از مشکلات جامعه را حل می‌کند.

 

مدیر موسسه آبشار عاطفه‌ها نیز در این مراسم ضمن اشاره به فعالیت‌های انجام شده توسط موسسه گفت: این مؤسسه متشکل از هفت تیم از جوانان نیکوکار است که امروز موفق شده‌اند ۱۴ کمک جهیزیه برای نو عروسان نیازمند تهیه کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: فعالیت‌های این جوانان تنها محدود به این مقوله نبوده؛ بلکه در زمینه‌های کمک به ایتام، کودکان بدسرپرست، زنان بی‌سرپرست و جرایم زندانیان غیرعمد و غیره هم فعالیت‌های زیادی داشته‌اند.

 

در پایان مراسم از افراد خیر که در این امر خداپسندانه شرکت کرده بودن تقدیر شد.

کد خبر 1073870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha