۱۰مسجد و امام جماعت در منطقه امرآباد ورامین در مجمع خیرین حضرت خدیجه(س) فعال هستند

۱۰مسجد و امام جماعت در منطقه امرآباد شهرستان ورامین در مجمع خیرین حضرت خدیجه(س) فعال هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، مجمع خیرین حضرت خدیجه(س) با محوریت مساجد و امام جماعت هر مسجد قریب یکسال است که در منطقه امرآباد شهرستان ورامین راه اندازی شده است و 10 مسجد و امام جماعت و 13 کمیته در مجمع خیرین حضرت خدیجه فعال هستند.

در یکسال گذشته، پنج مرحله کمک های معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است که در هر مرحله بین ۵۰۰ الی ۶۰۰ بسته تهیه و توزیع شده است، ۷۰ مددکار در مجمع فعال هستند و هر ۱۰ خانواده یک مددکار دارند که به خانواده های تحت پوشش خدمت رسانی می کنند

گفتنی است، در یکسال گذشته بیش از ۲۰۰ بسته تحصیلی از طریق مجمع خیرین حضرت خدیجه میان دانش آموزان منطقه امرآباد توزیع شده است

مدیر این مجمع خیرین گفت: اگر موانع تولید برداشته شود، آمادگی لازم وجود دارد که ۱۰ کارگاه تولیدی در منطقه امرآباد راه اندازی شود و افراد نیازمند و جویای کار به درآمد ثابت برسند.

وی اظهار داشت: کمیته حقوقی، درمان، خدمات، خانواده، قرض الحسنه و پوشاک و تامین جهیزیه نیز در مجمع خیرین حضرت خدیجه فعال هستند و خدمات بسیار ارزشمندی را ارائه می کنند.

 امام جمعه موقت ورامین و جمعی از مسوولان شهرستان از مجمع حضرت خدیجه(سلاام الله علیها) بازدید کردند.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین در این بازدید گفت: مجمع خیرین حضرت خدیجه یک الگوی موفق در همکاری مراکز دینی و مذهبی در انجام امور خیریه است.

وی اظهار داشت: راه اندازی کارگاه تولیدی توسط مجمع حضرت خدیجه یک کار ارزشمند محسوب می شود، منطقه امرآباد نیازمند خدمت و توجه بیشتر است.

کد خبر 1073892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha