باید  قطعی برق و آب  از قبل مدیریت می شد

آیت الله علما، گفت:نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه : قطعی برق و آب باید از قبل مدیریت می شد تا مشکلات مردم کم شود.

 به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ،آیت الله مصطفی علما  در دیدار اعضای خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه بر ضرورت رسیدگی فوری به رفع مشکلات مردم تأکید شد.

 

امام جمعه کرمانشاه با استناد به سخنان امام خمینی(ره) گفت:  امام راحل همواره تکید داشتند که دولت تاجر و کاسب خوبی نیست و کار اصلی دولت در امور اقتصادی باید نظارت بوده و دخالت مستقیم در فعالیت های اقتصادی نداشته باشد.

 

وی تأکید کرد: ۲۵ سال است که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نامگذاری سالها  را هدفمند با عناوین اقتصادی  انتخاب می فرمایند و این موضوع اهمیت فعالیت های اقتصادی را در عرصه کشور آشکار می نماید.
 

آیت الله علما تصریح کرد: وقتی که می گویند تدبیر و امید باید این شعار در عرصه زندگی مردم خود را نشان بدهد و مردم با مشکلات اقتصادی در گیر نباشند بنابراین ضرورت داشت برخی  مشکلات از جمله قطعی آب و برق از قبل مدیریت می شد.

 

وی خاطر نشان کرد: اگر می گذاشتند کارفرمایان کار خودشان  را انجام دهند و از دور نظارتی دقیق بر فعالیت های آن ها می داشتند، شاید خیلی از مشکلات کنونی ایجاد نمی شد، زیرا خدمات گسترده کارفرمایان و بازاریان در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

 

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت امید و ضرورت نشاط در سطح جامعه افزود: به رغم همه مشکلات نباید دلسرد شد و همراه با امید و نشاط باید فعالیت هایتان را گسترش دهید.

 

گفتنی است: در این جلسه مسوول و اعضای خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه به ارائه دیدگاه های خود پرداختند.

کد خبر 1073904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha