سد بختیاری متعلق به استان لرستان است

خادمی، گفت: سد بختیاری متعلق به لرستان بوده و طراحی، ساختار کار و مسیر دسترسی به محل پروژه و مخزن سد بختیاری در استان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سیدموسی خادمی»، امروز(17تیر) با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران با اشاره به انجام پیگیری‌های سد بختیاری توسط استان لرستان،  اظهارداشت: سد بختیاری متعلق به این استان است.

 

استاندار لرستان افزود: طراحی، ساختار کار و مسیر دسترسی به محل پروژه و مخزن سد بختیاری در استان است.

 

وی ادامه داد: فاینانس و تامین مالی خارجی این پروژه توسط کشور چین بوده که نهایی و برای تحقق امر پیگیری‌های جدی از طریق معاون اول ریاست‌جمهور و سازمان برنامه‌وبودجه توسط استانداری انجام شده است.

 

خادمی با بیان اینکه مجری این طرح شرکت آب نیرو است، یادآور شد:  تاکنون نیز بخش مهمی از موانع اجرایی طرح رفع شده ولی به علت تحریم‌های بانکی این مصوبه هنوز اجرایی نشده است.

 

وی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح از طریق لرستان خواهد بود و به‌ویژه در دوران اجرا حتما عناصر اجرایی و دسترسی به سد از طریق این استان انجام می‌پذیرد.

 

استاندار لرستان با بیان اینکه مجری طرح ملی است و هیچ‌کدام از شرکت‌های آب استانی مجری آن نیستند، عنوان داشت: طراحی، ساختار کار و محل قرارگیری سد در لرستان است و هیچ مکاتبه ای بر روند  روی پروژه و جابجایی آن تأثیری ندارد.

کد خبر 1073913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha