طرح برگزیده آران و بیدگل در جمع منتخبین استانی مهرواره«محله همدل»/آغاز داوری مردمی برگزیدگان جشنواره

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل از انتخاب طرح «ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین نوجوانان و جوانان» به عنوان طرح برگزیده این شهرستان و راهیابی این طرح به مرحله استانی خبر داد.

حجت الاسلام سمیع الله مردان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: طرح «ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین نوجوانان و جوانان» به عنوان طرح برگزیده شهرستان آران و بیدگل در بین منتخبین استانی جشنواره ملی محله همدل قرار گرفت.

 

رئیس ستاد مهرواره محله همدل شهرستان آران و بیدگل افزود: در قالب جشنواره محله همدل، در مجموع  ۱۱۰ مساله از شهرستان آران و بیدگل در سامانه محله همدل ثبت شد که در نهایت گزارش نهایی اجرای ۴۸ طرح ثبت و سه طرح در کمیته انتخاب جشنواره در مرحله شهرستانی انتخاب و در کمیته داوران، مورد ارزیابی و داوری نهایی قرار گرفت.

 

حجت الاسلام مردان با بیان اینکه در مرحله شهرستانی ۷۰ درصد امتیاز از سوی کمیته داوران جشنواره و ۳۰ درصد با آرای مردمی محاسبه شد، گفت: نهایتا پس از جمع بندی آرای هیئت داوران و آرای مردمی، طرح «ترویج کتابخوانی در بین نوجوانان و جوانان» ارائه شده توسط «علیرضا باقری» فرهنگی و مدیر آموزشگاه شهیدان شبان پور، بیشترین امتیاز را از کمیته ۷ نفره داوران و آرای مردمی کسب کرد و به عنوان برگزیده به مرحله استانی راه یافت.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: در مرحله استانی، از مجموع یک هزار و ۲۰۰ طرح استانی،  ۳۴ طرح برگزیده شهرستان ها در کمیته انتخاب استان مورد ارزیابی قرار گرفت که از این بین، ۱۵ طرح به بخش داوری مرحله استانی جشنواره راه یافته که یکی از این طرح ها، طرح برگزیده شهرستان آران و بیدگل است.

 

سمیع الله مردان با اشاره به اینکه ۵۰ درصد امتیازات این مرحله توسط هیئت داوران و ۵۰ درصد از آرای مردمی محاسبه می شود، گفت: مهلت ثبت آرای مردمی برگزیدگان مرحله استانی مهرواره محله همدل از امروز به مدت سه روز تا پایان شنبه ۱۹ تیرماه خواهد بود.

 

رئیس ستاد مهرواره محله همدل شهرستان آران و بیدگل افزود: با توجه به تاثیرگذاری آرای مردمی در انتخاب برگزیده استانی، همشهریان آران و بیدگلی می توانند به عنوان داور این جشنواره با ارسال کد ۲۵۸ به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۷۵ در انتخاب این طرح به مرحله کشوری تاثیرگذار باشند.

 

«مهرواره محله همدل» یکی از برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی است که  با تاکید بر محوریت مساجد در حل مسائل محله با هدف گسترش نشاط، امید و تقویت خودباوری در جامعه در راستای همدلی و همیاری اجتماعی برگزار شد.

 

طرح «ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین نوجوانان و جوانان» که به عنوان طرح برگزیده شهرستان آران و بیدگل انتخاب شده است با برپایی ۸ ایستگاه کتابخوانی ویژه کودکان و نوجوانان، راه اندازی مینی بوس کتاب، عروسک گردانی و اجرای تئاتر خیابانی، برپایی لیگ کتابخوانی و اهدای پک کتاب به مخاطبان و گروه های هدف در محله عباس آباد اجرا شد./

 

کد خبر 1073941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha