آیین اختتامیه جشنواره ملی زن و علم برگزار می شود

آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان چهارمین جشنواره ملی زن و علم (جایزه مریم میرزا خانی) ۱۹ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان چهارمین جشنواره ملی زن و علم (جایزه مریم میرزا خانی) برگزار می شود.

 

این آیین روز شنبه 19 تیرماه به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس ساعت 10 صبح برپا خواهد شد.

 

این رویداد ملی با هدف تجلیل از زنان نخبه و فعال علمی، فرهنگی و اجتماعی، توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و سایر نهادهای ذی‌ربط در سه رده سنی زیر ۴۰ سال، ۴۰ تا ۶۵ سال و بالای ۶۵ سال شرکت کننده برگزار می شود.

محورهای رقابتی جشنواره به قرار زیر است:

الف- شاخص های علمی:

با تأکید بر شاخص هایی از قبیل دریافت جوائز ملی و بین المللی، ابداعات و اختراعات، طرح های علمی برجسته، کتاب، مقالات، تعاملات علمی بین المللی و…

ب- شاخص های فرهنگی و اجتماعی:

نقش آفرینی زنان در موضوعاتی از قبیل فعالیت های شاخص در زمینه کارآفرینی، فعالیت های برجسته اجتماعی، فعالیت های برجسته و داوطلبانه فرهنگی، فعالیت های خیریه، محرومیت زدایی از مناطق محروم، قرآن پژوهی، ایثار و فداکاری، محیط زیست، فعالیت در زمینه گسترش تمدن ایرانی اسلامی، گسترش زبان فارسی در زمینه تخصصی و…. جشنواره در یک بخش رقابتی برگزار می­ شود. در این بخش مستندات دریافتی مورد ارزیابی و داوری قرار خواهند گرفت. برگزیدگان در آیین پایانی جشنواره معرفی و از آنها تقدیر خواهد شد.

 

کد خبر 1073946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha