خبر آلودگی آب گلستان کذب است/کیفیت آب خط قرمز ما است

هرمزی گفت: در شب گذشته خبری مبنی بر آلودگی آب استان گلستان مطرح شد که این خبر را تکذیب می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «بهزاد هرمزی» صبح امروز (پنجشنبه 17 تیر) در جمع مدیران و نمایندگان استان گلستان اظهار کرد: در شب گذشته خبری مبنی بر آلودگی آب استان گلستان مطرح شد که این خبر را تکذیب می کنیم.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان ادامه داد: قبل از اتصال چاه های بخش خصوصی و کشاورزی به آب شرب گرگان شرایط را بررسی می کنیم و همکاران ما برای آنالیز شیمایی و میکروبی به محل اعزام می کنیم و پس از تاییدیه چاه از سوی کارشناسان نسبت به تجهیزات آن اقدام می کنیم.

 

هرمزی بیان کرد: چاهی وارد مدار آب شرب گرگان نمی شد مگر آنکه قبل از آن دستگاه کلر زن به آن متصل باشد و همه این چاه ها بررسی می شود.

 

وی بیان کرد: خط قرمز وزارت نیرو کیفیت آب است و  آب بی کیفیت را نمی پذیریم، در شب گذشته خبری مبنی براینکه آب گلستان آلوده است مطرح شد که این خبر مربوط به استان خوزستان و سال گذشته بود و شایعه فضای مجازی است و آن را تکذیب می کنم.

 

این مقام مسئول بیان کرد: هرجا بیمارستان باشد و حریم داشته باشد حاضر هستیم چاه حفر کنیم و نیاز است که تفاهم نامه ای در این راستا با دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان  داشته باشیم.

 

گفتنی است در شب گذشته خبری مبنی بر آنکه آب استان گلستان آلوده به وبا شده و  تا اطلاع ثانویه از آب جوشیده استفاده کنید مخابره شد.

کد خبر 1073960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha