تعامل آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری در استان فارس مطلوب است

کامرانی گفت: در استان فارس شاهد تعامل خوب کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش هستیم که با هم‌ افزایی، می‌توانند فعالیت ‌های مشترک مفیدی را برای آینده ‌سازان ایران اسلامی رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی»، در آئین اختتامیه همایش ملی «کودکان ایران اسلامی در دوره پیش ‌دبستانی» در شیراز گفت: کانون پرورش فکری با انجام فعالیت ‌های فرهنگی، هنری و ادبی به میزبانی کودکان و نوجوانان علاقمند می پردازد و برای آینده آنها برنامه ریزی می کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: محورهایی از سومین همایش «هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی» مانند فیلم‌ کوتاه و پویانمایی، بازی های کودکانه، قصه ‌گویی، قصه ‌خوانی و قصه‌ نویسی به ‌طور ویژه به فعالیت ‌های تخصصی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرتبط می شود.

وی اضافه کرد: گرچه تمام دانش آموزان عضو کانون نیستند اما مخاطبان کانون پرورش فکری، دانش ‌آموزان هستند و علاقمندان به فعالیت‌ های تخصصی فرهنگی، هنری و ادبی با حضور در مراکز کانون از 62 فعالیت ویژه، بهره‌ مند می ‌شوند.

کامرانی تصریح کرد: کانون پرورش فکری، محل سرگرمی و نگهداری کودکان و نوجوانان نیست بلکه محل مراجعه کودکان و نوجوانانی است که علاقمند به رشته های فرهنگی، هنری و ادبی هستند.

وی ادامه داد: به گفته مقام معظم رهبری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نسلی سر و کار دارد که هر چه را فرا بگیرد در وی ماندگار خواهد ماند.

کامرانی اضافه کرد: این کانون تلاش می‌ کند به جای تلف کردن امروز با بهره ‌برداری از امکانات و زمان حال با پیش ‌بینی و مدیریت دقیق، برای آینده برنامه ‌ریزی کند.

وی تاکید کرد: در استان فارس شاهد تعامل خوب کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش هستیم که با هم‌ افزایی، می‌توانند فعالیت ‌های مشترک مفیدی را برای آینده ‌سازان ایران اسلامی رقم بزنند.

کد خبر 1074082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha