اجرای برنامه های اوقات فراغت کانون مسجد قائم بالا بهشهر با بهره گیری از فضای مجازی

روشنعلی گفت: اجرای برنامه های قرآنی و تربیتی با بهره گیری از فضای مجازی اولویت مهم اوقات فراغت کانون مسجد قائم بالا بهشهر است و با استفاده از توان اعضای کانون در این بخش فعالیت داریم.

«مصطفی روشنعلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: اوقات فراغت با شروع تابستان آغاز می شود و برای دانش‌آموزان و خانواده ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و می‌تواند فرصت خوبی برای نسل جوان و نوجوان باشد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد قائم بالا بهشهر افزود: کانون مساجد در کنار برنامه های فرهنگی، دینی و اعتقادی که در دستور کار دارد؛ فضا و محیطی امن برای پرورش استعدادهای نوجوانان و جوانان است و از این ظرفیت برای تبلور داشته ها و استعدادهای نسل جدید باید استفاده شود.

 

وی خاطرنشان کرد: امروزه اغلب برنامه ها در بستر فضای مجازی برگزار می شود و نمی توان از این فضا غفلت کرد و باید برنامه های مدون برای این حوزه داشت.

 

روشنعلی گفت: اجرای برنامه های قرآنی و تربیتی کانون مسجد قائم بالا بهشهر هم در تابستان امسال با توجه به ادامه دار بودن ویروس کرونا با بهره گیری از فضای مجازی به عنوان اولویت مهم است و با استفاده از توان اعضای کانون در این بخش فعالیت داریم.

 

وی تصریح کرد: فرهنگ‌سازی برای کاهش پیامدهای منفی فضای مجازی امری مهم و ضروری است و اطلاع‌رسانی و آموزش نحوه استفاده صحیح از این فناوری در دستور کار کانون مسجد قائم بالا بهشهر با استفاده از توان کارشناسان زبده در این حوزه است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد قائم بالا بهشهر یادآور شد: برنامه‌هایی همچون آموزش‌های عقیدتی، فرهنگی، هنری، مذهبی و ... توسط کانون مسجد قائم بالا بهشهر در قالب طرح تابستانی اوقات فراغت ویژه جوانان و نوجوانان از ابتدای تیرماه آغاز شده‌ و تا پایان شهریورماه ادامه دارد تا در راستای تقویت روح و جان نسل جوان و نوجوان تلاش شود.

کد خبر 1074085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha