خیرخواهی در حوزه فرهنگی و ورزشی سرمایه گذاری برای آینده است

صفری با بیان اینکه نشاط اجتماعی و کمک به رشد جوانان ونوجوانان اهمیت دارد، گفت: حرکت خیرخواهان در حوزه های فرهنگی و ورزشی سرمایه گذاری برای آینده است.

«رضا صفری« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به اینکه کمک به رشد و پیشرفت استعدادهای فرهنگی و اجتماعی ضرورت دارد، اظهارداشت: تخصیص اعتبار و امکانات به این بخش نوعی سرمایه گذاری برای آِینده جامعه است.

 

فرماندار فریدونشهر افزود: حرکت خیرخواهان در حوزه های فرهنگی و ورزشی سرمایه گذاری برای آینده بوده که ارتقا نشاط اجتماعی و کمک به رشد جوانان ونوجوانان از دستاوردهای آن است.

 

وی با بیان اینکه اعتبارات دولتی برای تامین همه نیازهای جامعه به ویژه در حوزه فرهنگی و اجتماعی محدود است، تصریح‌کرد: همکاری خیرین در احداث مراکز و رفع نیازهای مالی مهم است که در این میان خیرین در فریدونشهر همکاری دارند.

 

*کمک های خیرین پشتوانه توسعه ورزشی

 

صفری با اشاره به اینکه توسعه ورزش و امکانات این حوزه برای نشاط اجتماعی، سلامت روح و جسم و رشد استعدادها موثر است، اذعان داشت: دولت در اجرای طرح های ورزشی و جوانان همکاری داشته اما کمک های خیرین پشتوانه توسعه این دسته از خدمات هستند.

 

وی از دیگر خیرین نیز خواست تا در این حوزه ها وارد شوند و فعالان فرهنگی، جوانان و ورزشی حمایت کنند تا شاهد اعتلای جامعه و کاهش دغدغه های اجتماعی باشیم.

 

فرماندار فریدونشهر با بیان اینکه «عزیزاله سپیانی« یکی از خیرین حوزه ورزشی این شهرستان است، خاطرنشان کرد: از این فرد به سبب همدلی و دور اندیشی و همت خاص تجلیل و این قدردانی از دیگر افراد نیز فراهم خواهد شد.

 

کد خبر 1074145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha