مردم در رنج و سختی هستند/لزوم اخلاص و مجاهدت صادقانه در رفع مشکلات مردم

آیت الله شبیری زنجانی اخلاص و مجاهدت صادقانه در رفع مشکلات مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: این وعده قطعی الهی است که راه‌های مختلفی را برای پیشبرد امور، پیش روی تلاشگران مخلص قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله سید موسی شبیری زنجانی امروز در دیدار با آيت الله رییسی ضمن خوشامدگویی و تبریک پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز مردم در رنج و سختی هستند و باید با تلاش شبانه روزی و مجاهدانه آرامش و آسایش را به زندگی مردم بازگرداند.

 

مرجع تقلید شیعیان اخلاص و مجاهدت صادقانه در رفع مشکلات مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: این وعده قطعی الهی است که راه‌های مختلفی را برای پیشبرد امور، پیش روی تلاشگران مخلص قرار می‌دهد.

 

وی با دعا و آرزوی موفقیت برای دولت سیزدهم، ابراز امیدواری کرد که دولت بتواند با عنایات حضرت ولیعصر (عج) مشکلات را به احسن وجه حل و فصل کند.

 

آيت الله سید ابراهیم رئیسی نیز در این دیدار با اشاره به برکات کار و تلاش و دعا و توسل خالصانه مردم در پیشبرد امور کشور، گفت: ظرفیت‌ها و منابع مادی و نیروی انسانی تحصیل کرده و کارآمدی در کشور وجود دارد که در هر عرصه‌ای به آنها اعتماد کردیم، شاهد پیشرفت‌های چشمگیر هستیم.

 

رئیس جمهور منتخب اضافه کرد: معتقدیم باید این ظرفیت‌ها را شناسایی و در راستای رفع مشکلات و پیشرفت و آبادانی کشور از آن استفاده کرد.

 

رئیسی، اتکا به منابع داخلی را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید تلاش کنیم اقتصاد و سفره مردم به امکانات و ظرفیت‌های داخل کشور متصل شود و در این صورت است که آسیب پذیری کشور در مقابل تکانه‌های مختلف کاهش پیدا می‌کند.

کد خبر 1074146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha