برترین های نخستین دوره جشنواره تجلیل از کارآفرینان جوان استان البرز معرفی شدند

برترین های نخستین دوره از جشنواره تجلیل از کارآفرینان جوان البرزی در آئین اختتاميه این جشنواره همزمان با روز صنعت و معدن با همت مجمع جوان استان البرز در تالار شهیدان نژاد فلاح معرفی شدند.

« آیدا خدائی» در جریان برپایی آئین اختتامیه جشنواره برترین کارآفرینان البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: برترین های نخستین دوره از جشنواره تجلیل از کارآفرینان جوان البرزی در آئین اختتاميه این جشنواره همزمان با روز صنعت و معدن با همت مجمع جوان استان البرز در تالار شهیدان نژاد فلاح معرفی شدند.  

 

دبیر اجرایی جشنواره برترین کارآفرینان البرز افزود: اختتاميه جشنواره تجلیل از کارآفرینان جوان استان البرز 10 تیر ماه همزمان با روز صنعت و معدن در تالار شهیدان نژاد فلاح با رعایت پروتکل های بهداشتی و با همکاری نهاد های متولی برگزار شد. 

 

وی افزود: بیش از 50 رزومه به دبیرخانه ارسال شد که پس از بررسی هیات داوران و بازدید میدانی کمیته ارزیابی مجموعا 15 کارآفرین در بخش های صنعت، خدمات، کشاورزی، استارتاپ و مشاغل خانگی به عنوان کارآفرین برتر و موفق انتخاب و آنها تقدیر به عمل آمد.

 

منتخبین جشنواره عبارت است از:

۱- حوزه صنعت
مصطفی حقی
کتایون مستوفی
مریم رستمی
مهدی امین دهقان

۲- حوزه کشاورزی
امیرعلی حمدالهی
سمیه هاشم پور

۳- مشاغل خانگی
الناز باقری
مهسا ابراهیمی

۴- حوزه استارت آپ
علی عذیری
سمیرا ایرجی
پویا حداد

۵- حوزه خدمات
داود یعقوبی
ام البنین سرائی
بهاره اسدی
الهه وثوق

دبیر اجرایی جشنواره خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف آشنا کردند جوانان با فرهنگ کارآفرینی تشکیل شده و در سال های آتی با همکاری نهاد های ذیربط حوزه اشتغال و کارآفرینی برگزار می‌شود.

کد خبر 1074159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha