تصویب سه رشته جدید برای دانشگاه آزاد اسلامی شیروان

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان گفت: سه رشته جدید برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان تصویب شد.

«علی مرجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: سه رشته جدید برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان تصویب شد که از مهرماه ۱۴۰۰ در دانشگاه آزاد شیروان دانشجو می پذیرد.

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان اضافه کرد: سه رشته جدید شامل کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون، مهندسی حرفه ای مکانیک خودرو، آموزش ابتدایی بهترین معلم و طراحی و تکنولوژی دوخت است.

 

مرجانی خاطرنشان کرد: متقاضیان ثبت نام و شرکت در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند ثبت نام کنند و انتخاب رشته برای آن دسته از رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیمسال اول پذیرش آنها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی است، تا روز سه شنبه ۲۲ تیر ماه انجام دهند.

 

وی عنوان کرد: داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی www.azmoon.org  ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، در صورت تمایل و داشتن شرایط با  تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

 

هم اکنون دو هزار و ۳۰۰ دانشجو در ۸۵ رشته محل در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان تحصیل می کنند.

 

 

کد خبر 1074223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha