بد حجابی نوعی از نقص فرد است

اکبری گفت: بد حجابی نوعی از نقص فرد است که باید راهکارانه جلو رفت نه اینکه به چشم دشمن به موضوع نگاه کنیم.

نوروز اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  از ۱۹ تا ۲۵ تیرماه جاری هفته حجاب و عفاف با شعارمحوری ، حجاب من حجاب تو،حجاب من حیای تو، حیای من عفاف تو نامگذاری شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب افزود:اين هفته فرصت مناسبي است كه مي تواند در راستاي ترويج فرهنگ عفاف و حجاب و استحكام بنيان خانواده توسط دستگاه-هاي اجرايي و تشكل¬هاي مردمي و به منظور مقابله با تهاجم فرهنگي مورد استفاده قرارگيرد.

 

 

وی خاطر نشان کرد:به مناسبت هفته حجاب و عفاف جلسه ای با تالارداران، آرایشگران خواهر و برادران، ضمن هماهنگی با اتحادیه آرایشگران با حضور دادستان،نیروی انتظامی، امام جمعه و سپاه ناحیه برگزار و  هیئت اندیشه ورز جامعه زنان با ترکیبی از موضوعیت خاص تاثیر رسانه بر حجاب و عفاف پیگیری خواهیم کرد.

 

اکبری  بابیان اینکه مهمترین پیامد‌های حجاب ایجاد نشاط و آرامش در خانواده است اظهار کرد: ما می‌خواهیم حجاب الگوی زن را به عنوان الگوی مترقی به دنیا بشناسانیم و مردم همواره موظف هستند به حجاب  احترام بگذارند، زیرا عفاف و حجاب یک نوع کرامت اسلامی و احترام به هویت انسانی است .

 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب با اشاره به برنامه های هفته عفاف و حجاب در شهرستان  تصریح کرد: معرفی و تشویق کاسبان و  تولید کنندگان حوزه حجاب، معرفی نقش آفرینی الگوهای موفق، سرکشی از خانواده ها، خطبه های نماز جمعه از مهمترین برنامه های این هفته است که با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان برگزار می شود.

کد خبر 1074329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha