تاکید استاندار کرمان بر اجرای مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا

زینی وند با اشاره به اینکه اعمال محدودیت خود را در کاهش مراجعه به بیمارستان ها نشان می دهد؛ گفت: برای همین تاکید جدی ما بر اجرای مصوبات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علی زینی وند؛ شنبه(۱۹ تیر) در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه اعمال محدودیت خود را در کاهش مراجعه به بیمارستان ها نشان می دهد؛ گفت: برای همین تاکید جدی ما بر اجرای مصوبات است.

 



استاندار کرمان با اشاره به اینکه پذیرش مسافر از سیستان و هرمزگان پذیرفته شده نیست ولو اینکه در ییلاقات استان کرمان ویلا داشته باشند؛ افزود: صرفا" مواردی که اورژانسی و نامه پزشکی داشته باشند را می پذیریم.

 




وی با تاکید بر اینکه باید چادرهای مسافرتی کسانی  که اتراق می کنند؛ برچیده شود؛ تاکید کرد: فرمانداران از خود رفع تکلیف نکنند زیرا در اوج بحران هستیم.

 


استاندار کرمان اظهار کرد: به بنده گزارش رسیده که پست بازرسی نیروی انتظامی در ریگان سایبان ندارد و این خیلی بد است؛ فرمانداری از امکانات خود در اختیار قرار بدهد.

 



وی در ادامه با اشاره به گزارش های دریافتی در خصوص فعالیت سالن های ورزشی گفت: این سالن ها باید بسته شود.

 




زینی‌وند به واکسیناسیون افراد بالای 50 سال در استان سیستان و بلوچستان اشاره و اظهار کرد: درخواست برای اولویت واکسیناسیون این رده سنی در استان کرمان با توجه به شرایط خاص و درهم تنیدگی با استان‌های سیستان و هرمزگان نیز داده شده است.




وی در پایان برگزاری آزمون‌ها را مشروط به مجوز دانشگاه علوم پزشکی و با رعایت اصول بهداشتی دانست.

کد خبر 1074336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha