نانوایی های متخلف در جهرم به مراجع قضایی معرفی می شوند

اتحاد گفت: در صورت مشاهده تخلف از واحدهای صنفی نانوایی ضمن گرفتن تعهد از واحد مذکور، لیست واحدهای متخلف جهت برخورد قانونی به اداره صمت و سپس مراجع قانونی ارسال می شود.

«بهنام اتحاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پیرو گزارشات مکرر مردمی و مشاهدات عینی صورت گرفته از سطح شهر، شاهد تعطیلی خودسرانه و بدون هماهنگی و همچنین عدم رعایت ساعات پخت توسط برخی از واحدهای خبازی هستیم.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و دبیر شورای آرد و نان شهرستان جهرم افزود: با وجود تذکرات قبلی، که مشکلات عدیده‌ای را برای شهروندان ایجاد کرده است، به اتحادیه خبازان دستور داده شده که با استفاده از ظرفیت هیئت رئیسه اتحادیه ضمن بازدید روزانه از خبازی‌ها، در صورت مشاهده چنین مواردی ضمن گرفتن تعهد از واحد مذکور، لیست واحدهای متخلف را جهت برخورد قانونی به اداره صمت ارسال کنند.

 

 وی بیان کرد: تکرار این موضوع از سوی هر واحد خبازی علاوه بر تخلف صنفی از لحاظ امنیتی نیز تخلف محسوب شده و علاوه بر ارسال پرونده به تعزیرات، کسر آرد و لغو امتیاز پرونده این واحدها به دلیل اخلال در خدمت رسانی به شهروندان و دفاع از حقوق شهروندی به مراجع قضایی نیز ارسال می شود.

 

اتحاد خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده بسته بودن نانوایی یا افزایش قیمت و یا عدم رعایت پروتکل بهداشتی به شماره ۱۲۴ اداره صمت یا اتحادیه خبازان اطلاع دهند.

کد خبر 1074388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha