کلاس روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری عفت برگزار می شود

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت از برگزاری کلاس های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در قالب برنامه های غنی سازی اوقات فراغت برای خواهران در تابستان امسال خبر داد.

«فاطمه شیرپور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کلاس های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در قالب برنامه های غنی سازی اوقات فراغت برای خواهران در تابستان امسال برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت تصریح کرد: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا این کلاس ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در صحن مسجد برگزار خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: این برنامه قرآنی با مشارکت پایگاه صدیقه طاهره حوزه کوثر و کانون ویژه خواهران در مسجد جامع مغانسر اجرا می شود.

 

شیرپور یادآور شد: برنامه های غنی سازی اوقات فراغت فرصت مغتمنی است که نوجوانان و جوانان با مفاهیم قرآن کریم و سایر رشته های هنری و فرهنگی بیشتر آشنا کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت تاکید کرد: حضور نوجوانان و جوانان در مسجد می تواند در کنار برنامه های فرهنگی و هنری روحیه جهادی و گرایش معنویت را افزایش دهد.

 

شیرپور افزود: تلاش خواهیم کرد بر اساس نیازهای روز برنامه های فرهنگی متناسب برای فعالان این کانون در راستای غنی سازی اوقات فراغتشان برگزار کنیم.

 

کد خبر 1074396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha