برگزاری مانور سلامت همزمان با دهه ولایت در بقاع متبرکه کرمانشاه

حجت الاسلام صالحی گفت: همزمان با آغاز دهه ولایت مانور سلامت از ۲۹ تیر ماه تا ۷ مرداد در ۱۶ بقعه متبرکه استان برگزار می شود

حجت الاسلام محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:جشن های دهه ولایت و امامت با توجه به وضعیت فعلی کشور باید به سبکی دیگر از سالهای قبل برگزار  شود و تا عید غدیر که به عنوان بزرگترین عید شیعیان هست گرامی داشته و شور و شعف در جامعه جاری شود و هم سلامتی همگان حفظ شود.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه افزود: هرساله جشن های متنوع و با شکوهی در سطح استان برگزار می شود اما امسال با اعمال برخی  محدودیت ها برگزار خواهد شد و یکی از برنامه‌های این طرح ویزیت رایگان  و برگزاری مانور سلامت در بقاع متبرکه کرمانشاه و مجاورین بقاع متبرکه است که طی رایزنی با بسیج جامعه پزشکان با تعدادی از اطبا هماهنگی لازم در این خصوص به عمل امده و داروی بیماران نیز تهیه خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: غرفه سلامت نیز  در راستای انجام آزمایش‌های عمومی شامل فشار خون، قند خون، سنجش تب و اکسیژن از زائران برپا می شود.

 

حجت الاسلام صالحی تصریح کرد: همچنین مراجعه کنندگانی که با نظر پزشک نیازمند انجام آزمایش‌های تخصصی هستند و از افراد کم برخوردار محسوب می‌شوند به آزمایشگاه‌هایی که از قبل هماهنگ شده مراجعه و هزینه آنها از محل موقوفات استان پرداخت خواهد شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهارکرد:با توجه به کمبود ذخایر خون در استان در دو روز مختلف در زیارتگاه صاحب الزمان (عج) و امامزاده ابراهیم (ع) طاقبستان ایستگاه انتقال خون سیار آمده دریافت خون اهدا کنندگان است.

 

وی در پایان گفت: بقاع متبرکه امامزاده ابراهیم (ع)، سیده فاطمه (س)، زیارتگاه صاحب الزمان (عج)، امامزاده قاسم (ع) پا امام، بقعه شیخ فاضل تونی (ره) کرمانشاه، امامزاده احمد (ع) سنقر، امامزاده ابراهیم (ع) و امامزاده سید جمال الدین فش کنگاور، امامزاده باقر (ع) بیستون، امامزاده مهدی (ع) هرسین، امامزاده علی اکبر (ع) و امامزاده حسن (ع) اسلام آبادغرب، بقعه احمدابن اسحاق (ره) سرپل ذهاب، بقعه سلیمان ابن داوود (ره)، بقعه سید عبیدالله (رض) و سید محمود اصفهانی (ره) پاوه بقاع مجری مانور سلامت هستند.

کد خبر 1074495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha