اجرای پویش «فقط به عشق علی(ع)» در آستانه عید غدیر

امراللهی از اجرای پویش «فقط به عشق علی (ع)» به مناسبت دهه امامت و ولایت و به همت بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت به نقل از روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر ، مسعود امرالهی در گفتگو با خبرنگار اتاق اصناف ایران اعلام کرد: اتاق اصناف ایران با گرامی داشت دهه امامت و ولایت، (عید قربان تا عید غدیر از تاریخ ۳۰ تیر لغایت ۷ مرداد ماه) ضمن دعوت از کلیه اصناف و بازاریان سراسر کشور در پویش «فقط به عشق علی (ع)» همانند سنوات گذشته خواستار مشارکت اصناف با برگزاری جشنواره های تخفیفی به مناسبت این دهه شد.

 

وی تصریح کرد: در این پویش ضمن برگزاری جشنواره های تخفیفی از سوی واحدهای صنفی، شاهد اجرای گسترده طرح اطعام غدیر، احسان علوی، استمرار کمک های مومنانه و نذر غدیر در سراسر کشور خواهیم بود.

 

امرالهی با اشاره به اینکه عید غدیر خم به‌نوعی بزرگ‌ترین عید مذهبی شیعیان است؛ اظهار کرد: هدف از اجرای پویش مردمی «فقط به عشق علی(ع)» ترویج فرهنگ نیکوکاری، کمک رسانی و ایجاد ارتباط و وحدت بیشتر مردم در سطح جامعه است.

 

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه استقبال خوبی در سال های گذشته از این پویش صورت گرفته و تلاش ما این است با توجه به اینکه از سال گذشته تا کنون به دلیل کرونا کام مردم تلخ شده است با همکاری و همدلی بیشتر کمی از تلخی این روزها کاسته شود .

کد خبر 1074543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha