برگزاری طرح غنی‌سازی اوقات فراغت باعث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می شود

خسروانی پور گفت: برگزاری طرح غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و یکی از راهکارهای موثر در ایجاد آرامش و سلامت روانی خانواده و جامعه و کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد.

حمید خسروانی پور در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: طرح تابستانی نشاط معنوی در جوار حرم احمد بن اسحاق (ره) در سرپلذهاب  با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شد.

 

رئیس اداره اوقاف شهرستان سرپل ذهاب قصرشیرین و گیلانغرب افزود: این طرح از  دهم تیرماه جاری لغایت ۱۴ مرداد سال۱۴۰۰ به همت مرکز افق حرم احمد بن اسحاق (ره) همراه با برنامه های متنوع آموزشی و فرهنگی در حال برگزاری است.

 

 

وی  با اشاره به هدف از اجرای این طرح خاطر نشان کرد: زمینه سازی تربیت نسل جوان و نوجوان جهت کادرسازی برای مدیریت بقاع متبرکه و مراکز افق و همچنین مهارت افزایی و توانمندسازی دانش آموزان از اهداف این طرح است.

 

خسروانی پور تصریح کرد: تعمیق باورهای دینی و ترویج معارف اسلامی، استفاده از ابزارهای روز و روش‌های جذاب و نو همچون ظرفیت فضای مجازی، زمینه سازی تربیت نسل جوان و نوجوان و مهارت افزایی و توانمندسازی دانش آموزان را  از اهداف اصلی اجرای این طرح  برشمرد.

 

 رئیس اداره اوقاف شهرستان سرپل ذهاب قصرشیرین و گیلانغرب در پایان اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از ابتلای این ویروس طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه با رعایت پروتکل های بهداشتی و در برخی بقاع نیز بصورت مجازی برگزار می شود.

 

کد خبر 1074591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha