برگزاری  مراسم اربعین شهادت خلبان شهید کیانوش بساطی در اسلام آبادغرب

مراسم اربعین شهادت سرهنگ خلبان شهید کیانوش بساطی با حضور شخصیت های لشکری ،کشوری با رعایت پروتکل های بهداشتی در اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه  ،مراسم اربعین شهادت عقاب تیز پرواز آسمان ایران سرهنگ خلبان شهید کیانوش بساطی با حضور شخصیت های لشکری و کشوری ، امام جمعه ، فرماندار، فرماندهان ارتش، سپاه و انتظامی اسلام آبادغرب، خانواده معظم شهدا و جمعی از مردم شهید پرور اسلام‌آبادغرب در کنار مزار آن شهید واقع در باغ رضوان اسلام آبادغرب برگزار شد.

پس از این آیین امیر سرتیپ عزیزالله نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی  و امیر سرتیپ دوم سلیمان طاهری فرمانده قرارگاه منطقه غرب نیروی زمینی ارتش با خانواده شهید خلبان کیانوش بساطی در چهلمین روز از شهادت این شهید سرافراز در زادگاهش دیدار نمودند.

گفتنی است، سه‌شنبه ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۰ سرهنگ کیانوش بساطی و سروان حسین نامنی از خلبانان نیروی هوایی ارتش در پایگاه دزفول هنگام آماده‌سازی هواپیما قبل از پرواز، بر اثر عملکرد ناگهانی صندلی پران به شهادت رسیدند.

لازم بذکر است ، شهید کیانوش بساطی متولد ۱۳۶۱ در شهرستان اسلام آبادغرب، سال ۱۳۸۱ در رشته خلبانی دانشگاه شهید ستاری پذیرفته شد که پس از فارغ التحصیلی مدتی در پایگاه هوایی اصفهان و پس از آن در پایگاه هوایی دزفول مشغول به خدمت شد و او جانشینی  گردان آموزشی اف ۵ و معلم خلبان هواپیمای اف ۵ را در کارنامه خدمتی خود داشت.

کد خبر 1074611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha