برگزاری نشست قرآنی «رویکرد قرآنی امام جواد(ع)» در عراق

دارالقرآن کریم در آستان حسینی از برگزاری نشست قرآنی «رویکرد قرآنی امام جواد(ع)» به مناسبت شهادت امام محمد تقی(ع) در استان کرکوک عراق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از dar-alquran، دارالقرآن کریم در آستان مقدس امام حسین(ع) نشست قرآنی با عنوان « رویکرد قرآنی امام جواد(ع)» به مناسبت شهادت نهمین اختر تابناک امامت و ولایت امام محمد تقی(ع) در استان کرکوک عراق برگزار شد.

 

دکتر سید مرتضی جمال الدین، معاون مدیر گروه دارالقرآن کریم در آستان مقدس حسینی گفت: نشست قرآنی رویکرد قرآنی امام جواد(ع) در روستای تازا در کرکوک برگزار شد تا رویکرد قرآنی این امام همام تبیین شود.

 

جمال الدین افزود: این نشست پنجمین مرحله از نشست های قرآنی است که با همکاری اتحادیه انجمن ها و جمعیت های قرآنی در عراق و با حضور شخصیت های این روستا و نمایندگان مرجعیت عالی شیعیان برگزار شد.

 

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این نشست از مسئولان این دارالقرآن کریم خواستند تا نشست ها و سمینارهای قرآنی بیشتری برگزار کنند.

 

این نشست قرآنی به دلیل شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و توصیه های مرجعیت عالی شیعیان و ستاد بحران عراق برگزار شد.

کد خبر 1074626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha