دستگیری ۳۲ سارق حرفه ای و کاهش ۱۵ درصدی سرقت در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری ۳۲ سارق حرفه ای سابقه دار در راستای اجرای طرح مبارزه با سرقت های خرد در سطح شهر کاشان خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، سرهنگ «حسین بساطی» در گفت و گو با خبرنگاران گفت: طی سه ماهه گذشته سرقت در شهرستان کاشان ۱۵ درصد کاهش یافته است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان افزود: بیشتر سرقت های خرد توسط معتادانی انجام می شود که برای تامین هزینه اعتیاد شان ، مرتکب این جرم می شوند .

 

بساطی در ادامه تصریح کرد: وقوع سرقت های خرد احساس ناامنی را در شهروندان افزایش می دهد و برابر مطالعه و بررسی های علمی برای شناسایی نقاط آسیب و دستگیری عاملان این سرقت ها ، سرنخ ها و اطلاعاتی برای اجرای طرح مبارزه با سرقت به دست آمد و پلیس کاشان با هماهنگی مقام قضایی به طور ضربتی وارد عمل شد.

 

این مقام انتظامی افزود: در اجرای این عملیات گسترده ، کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان ، تعداد ۳۲ نفر سارق شامل موتورسیکلت ، اماکن خصوصی،  کش روزنی ، مغازه و منزل و ۹ نفر معتاد متجاهر را دستگیر و در ادامه ۶۹ فقره از سرقت های سطح شهر کاشان کشف شد.

 

سرهنگ بساطی خاطرنشان کرد : در راستای اجرای این طرح و با تلاش ماموران،  ۳۴ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و مخدوش و راکب اتباع بیگانه توقیف و به پارکینگ منتقل شد . 

 

وی در ادامه از سرکشی ۱۳ واحد ضایعات فروشی خبر داد و افزود : تعداد ۴ واحد ضایعات فروشی بدلیل خرید اموال مسروقه پلمب و در بازرسی از این واحدها اقلام، مسروقه زیادی کشف شد./

کد خبر 1074690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha