لزوم احیای طرح «مسجد محوری» توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز

آیت الله کلانتری گفت: احیای طرح «مسجد محوری» در شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز امری ضروری است و با مشورت ائمه جماعات مساجد می توان شاهد انجام اقدامات فرهنگی ماندگار در شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «علی اکبر کلانتری»، امروز (یکشنبه 20 تیر) در دیدار با اعضای منتخب شورای ششم اسلامی شهر شیراز گفت: خدمت به مردم، عبادت است که همواره در سخن و سیره ائمه اطهار (ع) از آن به عنوان بالاترین نعمت یاد شده است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری افزود: کاری ماندگار است که الهی باشد و خدمت رسانی و سوددهی به بندگان خدا در کلام پیامبر اکرم (ص) همواره مورد تاکید قرار گرفته است.

رئیس جامعه اساتید حوزه های علمیه فارس اضافه کرد: خدمت کارگزاران مسلمان به صورت عام است و منتخبان مردم باید طوری خدمت کنند که همه را پوشش داده و از کار کردن برای گروه خاص پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: ورود به عرصه خدمتگزاری به مردم، عرصه مبارکی است و منتخبان شورای اسلامی ششم شهر شیراز باید خدمت به آحاد مردم و شهروندان، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و  قشر مستضعف را همواره مورد توجه خود قرار دهند.

آیت ‌الله کلانتری  ادامه داد: تواضع و فروتنی در برابر افراد جامعه در خدمت به آنها از مهمترین ویژگی های خدمتگزاران نظام اسلامی در جامعه است و منتخبان شورای اسلامی باید از تجملات دوری کنند زیرا کارگزاران نظام اسلامی نباید درگیر این نوع از رفتارها شوند.

وی تاکید کرد: مسئولان و منتخبان باید از منت گذاری بر مردم برای کاری که می کنند، پرهیز داشته باشند زیرا منت گذاری احسان را نابود می کند.

آیت الله کلانتری با اشاره به انجام فعالیت های فرهنگی گفت: منتخبان این دوره از شورای اسلامی شهر شیراز، انجام کارها بر پایه قرار گرفتن مسجد به عنوان محور اقدامات را مورد توجه قرار دهند و احیای طرح «مسجد محوری» در شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز امری ضروری است و با مشورت ائمه جماعات مساجد می توان شاهد انجام اقدامات فرهنگی ماندگار در شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) بود.

کد خبر 1074704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha