نتیجه انتخابات ایران پیروزی مردم ایران بر مدعیان خارجی بود

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه مردم ایران بر مدعیان خارجی پیروز شدند، گفت: مدعیان خارجی با انواع و اقسام تبلیغات و ابزارها می خواستند از حضور مردم در انتخابات جلوگیری کنند اما به لطف خدا و هوشمندی مردم ایران موفق نشدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» امروز (20 تیر) در دیدار با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: در روایات آمده است که کودکی به میمنت و مبارکی امام جواد (ع) تاکنون به دنیا نیامده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: برکتی که در وجود امام جواد(ع) وجود دارد این است که ایشان از همان هفت سالگی در جلسات علمای بزرگ شرکت می کردند و نسبت به آنان برتری داشتند و علم ایشان به صورت عینی ثابت شده بود.

 

وی با اشاره به اینکه امام جواد (ع) در دنیای شبهات اقدام به رفع شبهات کردند، ادامه داد: ایشان به صورت حضوری مکتب اهل بیت (علیهم السلام) را ارائه دادند و این یکی از برکات حضور امام جواد(علیه السلام) است.

 

آیت الله عبادی به انتخابات 28 خرداد اشاره کرد و گفت: مردم ایران به خصوص خراسان جنوبی با وجود این همه تهاجم بی رحمانه باز هم به موقع حرف خود را زدند و انتخابی حماسی ایجاد کردند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم ایران به خصوص خراسان جنوبی بسیار هوشمند هستند، افزود: مردم ایران به صورت هوشمندانه آیت الله رئیسی را به عنوان رئیس جمهور آینده انتخاب کردند که به نفع ایران و جهان است.

 

وی در ادامه بیان کرد: هوشمندی مردم خراسان جنوبی این است که از 15 سال قبل به مستعد بودن آیت الله رئیسی پی برده بودند و ایشان را انتخاب کرده بودند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه مردم ایران بر مدعیان خارجی پیروز شدند، ادامه داد: مدعیان خارجی با انواع و اقسام تبلیغات و ابزارها می خواستند از حضور مردم در انتخابات جلوگیری کنند اما به لطف خدا و هوشمندی مردم ایران موفق نشدند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان در خصوص هفته «عفاف و حجاب» گفت: از این هفته حداکثر بهره برداری را ببرید چرا که این وراثت کریمه یعنی «عفاف  حجاب» بزرگترین سرمایه مسلمانان است.

کد خبر 1074710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha