تقویت باورهای دینی در غالب کارگاه های آموزشی انجام می شود/ توجه به مهارت افزایی

سرهنگ بابادی عکاشه گفت: تقویت باورهای دینی و اعتقادی در غالب کارگاه های آموزشی در منطقه پدافند هوایی مرکزی کشور انجام می شود.

سرهنگ «مهراب بابادی عکاشه« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، به برنامه های فرهنگی و مهارتی که برای سربازان وظیفه تحت یگان پدافند هوایی و سربازان آموزشی پیش بینی شده اشاره کرد و اظهارداشت: مهارت آموزی برای اشتغال سربازان با همکاری سازمان فنی و حرفه ای یکی از برنامه های این سازمان است.

 

معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی مرکزی کشور افزود: همزمان با برگزاری این دوره های آموزشی، جلسات و نشست هایی نیز برای مفاهیم دینی و مذهبی نیز برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: تقویت باورهای دینی و اعتقادی در غالب کارگاه های آموزشی در منطقه پدافند هوایی مرکزی کشور انجام می شود که مباحث اخلاقی و اعتقادی، شبهات دینی و شناخت فرق نوظهور و ضاله و اخلاق و قرآن از جمله آن است.

 

*تقویت باورهای دینی در دوران سربازی

 

سرهنگ بابادی عکاشه با بیان اینکه دوران سربازی و فرصت جوانی برای اعتلا و پیشرفت افراد جامعه کارساز است، تصریح کرد: دوره های آموزشی و جلسات فرهنگی  برای رشد و تعالی معنوی اثر گذار خواهد بود.

 

وی ادامه داد: جلسات فرهنگی، دینی و مذهبی و سیاسی برای کارکنان وظیفه پیش بینی شده که و اساتید برجسته نیز برای ارتقای سطح دانش عمومی نقش آفرینی و تبیین و بیان مباحث را انجام می دهند.

 

*مهارت آموزی برای اعتلای شغلی

 

معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی مرکزی کشور با بیان اینکه مهارت آموزی سربازان جز برنامه های ستاد کل نیروهای مسلح است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نیز بر همین موضوع تاکید دارند و منویات رهبری جز برنامه های یگان های نظامی است.

 

وی با بیان اینکه با همکاری سازمان فنی و حرفه ای دوره های آموزشی در یگان های پدافند هوایی منطقه مرکزی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این دوره ها در رشته های کامپیوتر، پرورش قارچ، آرایشگری، خطاطی، زنبورداری، پرورش ماهیان زینتی برگزار می شود.

 

سرهنگ بابادی عکاشه یادآورشد: پایان دوره آموزشی به افراد اعطا می شود که پس از دوران سربازی برای ایجاد شغل و کسب و کار می توانند استفاده کنند.

کد خبر 1074743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha