۲۰ کارگاه فرهنگی، هنری ادبی در کردستان برگزار می‌شود

سهیلا شیخی گفت: در فصل تابستان امسال ۲۰ کارگاه برخط در بخش‌های فرهنگی، هنری و ادبی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان برگزار می‌شود.

سهیلا شیخی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: این کانون به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان عضو کانون در ایام تابستان، کارگاه‌های آموزشی برخط برگزار می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه این کارگاه‌ها در بخش‌های فرهنگی، هنری و ادبی و در هشت جلسه برگزار می‌شود، افزود: تعداد 20 کارگاه برخط برای کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد و اعضای کانون با ثبت نام در سایت Kurdestan.kpf.ir می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

 

وی یادآور شد: در انجمن‌های ادبی، هنری و فرهنگی کانون استان کردستان که به صورت تخصصی برگزار می‌شود با حضور یک مدرس کشوری و حضور نوجوانان علاقه مند و توانمند هر ماه و در دو جلسه کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان انجمن سرود، انجمن عکاسی، انجمن ادبی، نمایش و قصه‌گویی را از انجمن‌های فعال کانون استان کردستان دانست و بیان کرد: در فعالیت‌های عمومی هشت فعالیت تعریف شده که با هدف هدایت اعضا به کارگاه‌های تخصصی و انجمن‌های کانون اجرا می‌شود.

 

شیخی گفت: مرکز مجازی کانون به آدرس  www.kpf.ir محل ارتباط مراکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با کودکان و نوجوانانی است که علاقه‌مند به استفاده از خدمات فرهنگی هنری کانون هستند.

 

وی اعلام کرد: در ایام کرونا کودکان و نوجوانان به صورت آنلاین و مجازی به عضویت مرکز مجازی کانون در می‌آیند و در فعالیت‌های عمومی به صورت کارگاهی شرکت می‌کنند.

 

وی  ابراز امیدواری کرد، با کمرنگ شدن کرونا و بهترین شدن وضعیت استان شاهد برگزاری حضوری کارگاه‌های آموزشی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان باشیم.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان اضافه کرد: انجمن قصه گویی استان کردستان نیز در این ایام ضمن برگزاری کارگاهها با موضوع‌های مرتبط با قصه‌گویی به روند برگزاری بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کمک می‌کند.

کد خبر 1074751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha