باید مکانی در اختیار تولیدکنندگان البسه مذهبی اندیمشک قرار داده شود

کریم‌پور گفت: باید با همکاری شهرداری و اداره اصناف شهرستان اندیمشک مکانی در اختیار تولیدکنندگان البسه مذهبی قرار داده شود تا بتوانند تولیدات خود را به فروش برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «احسان کریم‌پور» امروز (یکشنبه ۲۰ تیر) در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اندیمشک اظهار کرد: خوشبختانه عملکرد خوبی در راستای مطالبات و مصوبات جلسات گذشته ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سال جاری صورت گرفته است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اندیمشک افزود: با توجه به فرارسیدن هفته حجاب و عفاف، دستگاه‌ها و نهادهای مختلف شهرستان اندیمشک کارهای زیادی را انجام داده‌اند.

 

وی با تشریح روزشمار هفته حجاب و عفاف اذعان کرد: به مناسبت این هفته، با استفاده از ظرفیت‌هایی از جمله فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، اقدامات متنوعی در زمینه‌های مختلف همچون نشست‌های بصیرتی و روشنگری صورت خواهد گرفت.

 

کریم‌پور تصریح کرد: باید با همکاری شهرداری و اداره اصناف شهرستان اندیمشک مکانی در اختیار تولیدکنندگان البسه مذهبی قرار داده شود تا بتوانند تولیدات خود را به فروش برسانند.
 

کد خبر 1074763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha