شورای اسلامی پنجم شهر شیراز دارای ظرفیت بالای سیاست گذاری بود

ناصری گفت: شورای اسلامی دوره پنجم شهر شیراز دارای ظرفیت بسیار بالایی در سیاست گذاری و تدوین برنامه ها بود و اگر مدیریت شهری به مطلوب تر و همسوتر در ظرفیت سازی اقدام می کرد، دستاوردهای مطلوب تری به دست می آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی ناصری»، امروز (یکشنبه 20 تیر) در یکصد و نودمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تسلیت شهادت حضرت امام محمد تقی ( ع ) گفت: در چهار سال گذشته، انرژی خود و وقت شورا را صرف رد تصمیم ها و اقدامات اعضای قبلی این شورا نکرده ام.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز افزود: زیرا باور دارم کسانی که از سر علاقه، دلسوزی و به قصد خدمت در این عرصه پا می گذارند برای رفاه و رضای حال شهروندان تلاش می کنند.

وی اضافه کرد: دوره پنجم شورای اسلامی شهر شیراز، یک برنامه ریزی مناسب برای انطباق تصمیم های صورت گرفته اعضای دوره قبل با خواست رای دهندگان، اقدام های مقتضی انجام شد تا ضمن اتمام کارها، امور معطل مانده نیز تسریع شوند.

ناصری تاکید کرد: شورای اسلامی پنجم در شهر شیراز تلاش کرد با استفاده از ظرفیت های ایجاد شده، توقفی در مسیر توسعه شهر شیراز ایجاد نشود.

وی ادامه داد: این شورا با شناسایی تهدیدهای مرتبط به امور شهر و شهروندان به حل آنها بپردازد تا منافع عمومی حفظ و فرصتی برای شهر و شهروندان تبدیل شود.

ناصری تاکید کرد: تصمیم های کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز در ابعاد مختلف سلامت، محیط زیست و خدمات شهری بر مبنای علمی با رویکرد فراهم کردن زیرساخت ها برای دستیابی به توسعه پایدار شهری و بهره مندی شهروندان از زندگی مطلوب اتخاذ و از کار سلیقه ای پرهیز نشد.

وی با اشاره به اقدامات شورای اسلامی دوره پنجم شهر شیراز گفت: این شورا از ظرفیت بسیار بالایی در سیاست گذاری و تدوین برنامه ها برخوردار بود و اگر مدیریت شهری به مطلوب تر و همسوتر در ظرفیت سازی اقدام می کرد، دستاوردهای مطلوب تری به دست می آمد.

ناصری تصریح کرد: شورای اسلامی پنجم تا آخرین دقایق برای رضایت شهروندان تلاش می کند و به نتیجه رسیدن برخی از پروژه ها یا زمینه تحقق و اجرای آنها همت منتخبان دوره ششم شورای اسلامی کلان شهر شیراز را می طلبد.

کد خبر 1074768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha