ایستگاه صلواتی « نذر عاشقی» در بهشهر برگزار شد

ذبیح پور گفت: ایستگاه صلواتی « نذر عاشقی» در بهشهر به همراه با عزاداری مداحی و پذیرایی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

«فاطمه ذبیح پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: توجه به مناسبت های مختلف در طول سال و بزرگداشت ایام از برنامه های مهم ما در شهرداری بهشهر است.

مسئول روابط عمومی شهرداری بهشهر افزود: مناسب سازی شهر در ایام ملی و مذهبی با مشاركت مردم، هیات مذهبی، انجمن ها و تشكل هاي مردمی به صورت خود جوش با هماهنگی شهرداری اجرایی می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: به مناسبت شهادت جوادالائمه (ع) با برنامه ریزی انجام شده ایستگاه صلواتی در بهشهر برگزار شد تا در راستای نهادینه کردن ارزش ها تلاش شود.

ذبیح پور گفت: ایستگاه صلواتی « نذر عاشقی» در بهشهر به همراه با عزاداری مداحی و پذیرایی با رعایت پروتکل های بهداشتی به مناسبت شهادت جوادالائمه (ع) برگزار شد.

 

مسئول روابط عمومی شهرداری بهشهر تصریح کرد: با توجه به شرايط اجتماعي، فرهنگي و اقليمي بهشهر، ارتقاء کیفیت زندگی شهری با استفاده از ظرفیت موجود، در مشاركت مردمي است تا با کمک هم شاهد تحولي شگرف در زيبا سازي شهري باشیم.

 

وی یادآور شد: به مناسبت شهادت جوادالائمه (ع) و با حمايت هاي مالي هیات احباب الرضا و اداره فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بهشهر ایستگاه صلواتی « نذر عاشقی» در بهشهر برگزار شد.

کد خبر 1074809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha