عبور از توطئه های دشمنان با بهره گیری از آموزه های امام جواد (ع)

آیت الله نورمفیدی گفت: همه ما باید از آموزه های امام جواد (علیه السلام) درس بگیریم تا در دام توطئه های دشمن قرار نگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» عصر امروز (یکشنبه 20 تیر) در گفتگوی ویدئویی با اشاره به در سالروز شهادت امام محمدتقی جوادالائمه (علیه السلام )اظهار کرد: امام جواد (علیه السلام) در جوانی به امامت رسید و کسانی که نمی توانستند این امام همام را تحمل کنند ایشان را به شهادت رساندند.

 

نماينده ولی فقيه در استان گلستان  ادامه داد: امام جواد (علیه السلام) می فرماید « کسی که موقعیت و زمان شناس نباشد، حوادث روزگار او را از پای در می آورد» و امروز فرمایش این امام همام باید مورد توجه همه ما قرار گیرد چرا که کشور ما در شرایط خاصی قرار دارد.

 

آیت الله نورمفیدی بیان کرد: باید بدانیم در انقلاب اسلامی از کجا به کجا رسیدیم و اگر اینگونه عمل کنیم حوادثی که برای ما به وجود می آورد ما را از پا در خواهد آورد.

 

وی افزود: مشکلاتی در کشور وجود دارد ولی مهم آن است که موقعیت کلی کشور را درک کنیم و امام جواد (علیه السلام) لذا می فرماید «انسان مومن باید زمان و موقعیت شناس باشد و کسی که این ویژگی را ندارد، حوادث روزگار او را از پای در خواهد آورد.»

 

این مقام مسئول بیان کرد: همه ما باید از این امام همام درس بگیریم تا در دام توطئه های دشمن قرار نگیریم.

کد خبر 1074812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha