برگزاری دوره آموزشی عکاسی خبری و مستند ویژه اصحاب رسانه در گیلان

پارسا از برگزاری دوره آموزشی عکاسی خبری و مستند ویژه اصحاب رسانه در گیلان خبرداد و گفت: این دوره آموزشی به صورت فشرده سه ماهه از اول مرداد ماه آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «مهدی پارسا» امروز ( یکشنبه، ۲۰ تیر) در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دوره آموزشی عکاسی خبری و مستند، ویژه اصحاب رسانه اظهارکرد: سازمان بسیج رسانه استان در قالب کمیته فرهنگی انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه نگار گیلان، اقدام به برگزاری دوره آموزشی عکاسی خبری و مستند ویژه خبرنگاران کرده است.

 

رییس بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تحلیل و تفسیر عکس مستند و نگارش عنوان برای گزارش تصویری از ویژگی های این دوره تخصصی است، گفت: سوژه‌یابی عکاسی مستند و نگاه خلاقانه یک عکاس نیز در این دوره به طور ویژه مورد بحث و آموزش قرار می گیرد.


 

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی به صورت فشرده سه ماهه از اول مرداد ماه آغاز می شود افزود: در پایان نیز گواهینامه پایان دوره آموزشی عکاسی خبری به شرکت کنندگان اعطا می شود.

 



پارسا با بیان اینکه علاقه‌مندان می توانند تا سی‌ام تیرماه برای شرکت در این دوره ثبت‌نام کنند گفت: متقاضیان برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09114678348 تماس گرفته و برای شرکت در این دوره اعلام آمادگی کنند.

 



رییس بسیج رسانه استان گیلان با تاکید بر هدف برگزاری این دوره تصریح کرد: با توجه به اهمیت ارتقای فنی و مهارتی اصحاب رسانه، این دوره با همکاری اداره ارشاد شهرستان لنگرود و با تدریس علی مرادی عکاس، خبرنگار و مدرس عکاسی برگزار می شود.

کد خبر 1074813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha