وفاداری یکی از خصلت بازر امام جواد (ع) است

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه وفاداری یکی از خصلت امام جواد (علیه السلام) بود، متذکر شد: امام جواد(ع) در تأمین هدایت به عنوان اصلی‌ترین نیاز بشر وفادار بود و نقش داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «سید ابوالفضل حسینی» عصر امروز (یکشنبه 20 تیر) در جمع مردم ولایتمدار شهرستان بندرگز ضمن تسلیت سالروز شهادت امام امام (جواد علیه السلام) اظهار کرد: این امام همام می فرماید «خداوند متعال به سبب تقوی، بنده اش را از آنچه از عقلش دور مانده، حفظ می ‌کند و به وسیله تقوی او را نسبت به آنچه آن را نمی ‌بیند و ناآگاه است روشن می ‌سازد.»

 

امام جمعه بندرگز ادامه داد: تقوا در بین انسان ها گوهری ارزشمند و کیمیایی کمیاب است و تقوا بر کیفیت فردی و اجتماعی انسان ها تاثیر می گذارد و سعادت دنیا و آخرت هر انسان در گروی تقوای آن است.

 

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: انسان برای اینکه به سعادت دست پیدا کند نیازمند هدایت است و این مهم اصلی ترین نیاز انسان به شمار می رود و امامت ائمه هدی (علیه السلام) برای این است که ما در این مسیر الهی قرار بگیریم.

 

وی افزود: لذا در صلوات خاصه امام جواد (علیه السلام)  شاهد آن هستیم که به شان هدایتگری آن حضرت بسیار تاکید شده است.

 

این مقام مسئول بابیان اینکه وفاداری یکی از خصلت امام جواد (علیه السلام) بود، متذکر شد: امام جواد(ع) در تأمین هدایت به عنوان اصلی‌ترین نیاز بشر وفادار بود و نقش داشت.

 

کد خبر 1074815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha