برگزاری بیش از ۲۹۴ هزار نفر ساعت آموزش در مرکز فنی و حرفه‌ای زینبیه(س) رشت

طبائی از آموزش بیش از ۲۹۴ هزار نفر ساعت در مرکز فنی و حرفه ای خواهران رشت در بحران کرونا ویروس سال گذشته خبر داد.

«سید مرضیه طبائی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به فعالیت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران رشت اظهارکرد: این مرکز دارای۹ کارگاه در زمینه صنایع چوب، چرم، بافت، صنایع غذایی، هنرهای تجسمی، عمران، برق و همچنین خدمات آموزشی طراحی دوخت و کشاورزی فعال است.



رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای زینبیه(س) خواهران رشت با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا ویروس، آموزش‌ها تعطیل نبود گفت: این مرکز توانست سمت و سوی بسیاری از آموزش‌های مهارتی را به سمت آموزش‌های مجازی و الکترونیکی سوق دهد. 

 

وی ادامه داد: سال گذشته یک هزار و ۵۵۵ نفر کارآموز حرفه‌های مختلف در ۲۹۴ هزار و ۷۵۰ نفر ساعت آموزش، آموزش‌های لازم را در قالب ۱۱۰ دوره آموزشی فرا گرفتند‌.

 

طبائی اذعان کرد: در سال جاری نیز بیش از ۳۸۲ کارآموز تا نیمه تیر امسال آموزش‌های مهارتی را از اساتید مربوطه فرا گرفتند.‌

 

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای زینبیه(س) خواهران رشت تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و کسب مهارت‌های فنی و حرفه‌ای برای این قشر دوره های متنوعی در این ایام در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به نشانی portaltvto.com و یا با شماره ۳۳۷۶۵۱۹۲تماس و از نحوه ثبت نام مطلع شوند.

 

طبائی اعلام کرد: ترویج و ارتقا فرهنگ مهارت آموزش در سطوح مختلف اجتماعی از جمله اهدافی است که این سازمان دنبال می‌کند.‌

 

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای زینبیه(س) خواهران رشت خاطرنشان ساخت: زنان سرپرست خانوار به همراه اعضای خانواده، ساکنان مناطق روستایی، افراد معلول، آسیب دیدگان اجتماعی، دانش آموختگان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، ساکنین سکونتگاه‌های غیر رسمی و .. از جامعه هدف و متقاضیان شرکت در کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای هستند. 

کد خبر 1074856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha