معرفی اولین برند صنایع غذایی جنوب کرمان در نمایشگاه اوراسیا

محسن سعیدی گفت: برند گودین به عنوان اولین برند صنایع غذایی جنوب کرمان در نمایشگاه اختصاصی اوراسیا معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «محسن سعیدی» گفت: انجمن صنایع غذایی جنوب کرمان، انجمن گلخانه داران جنوب کرمان و همچنین شرکت صنایع غذایی نیلی صنعت با حضور فعال در نمایشگاه اختصاصی اوراسیا که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است، ظرفیت های صنعتی و محصولات تولیدی جنوب کرمان را ارائه و معرفی می کنند.


معاون امور صنایع سازمان صمت جنوب کرمان افزود: شرکت صنایع غذایی نیلی صنعت با حضور موفق خود در این نمایشگاه، ضمن معرفی توانمندی های جنوب کرمان در راستای ایجاد صنایع غذایی بزرگ، اولین برند تخصصی خود به نام گودین را نیز ارائه و معرفی می کند.



وی ابراز کرد: هم اکنون این کارخانه علاوه بر خط تولید رب گوجه فرنگی به صورت فله، به عنوان اولین کارخانه تولید رب گوجه فرنگی بسته بندی شده به صورت قوطی در جنوب کرمان با نام تجاری گودین و داشتن گواهینامه ISO 22000، به تولید انبوه رسید.


سعیدی تاکید کرد: این خط تولید صنعتی توانایی تولید 10هزار قوطی رب گوجه فرنگی در فاز اول را دارد.


معاون امور صنایع سازمان صمت جنوب کرمان اظهار کرد: این کارخانه در حال طی مراحل اداری ثبت دومین برند صنایع غذایی خود نیز بوده و این امر آغاز تحولی بزرگ در صنعت برندینگ و فرآوری و بسته بندی صنایع غذایی جنوب کرمان است.


 وی تصریح کرد: در جنوب کرمان 14 واحد تولید رب گوجه فرنگی به صورت فله فعال اند که برای جلوگیری از خروج محصول تولیدی به صورت فله و همچنین بالا بردن ارزش افزوده این محصول، ایجاد واحدهای بسته بندی یکی از نیازهای اساسی منطقه بوده که جزء اولویت های کاری سازمان در چند سال اخیر قرار گرفت.


سعیدی در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک تمامی رب گوجه فرنگی تولیدی در جنوب استان به صورت بسته بندی شده و تحت نام تجاری و برندهای اختصاصی به بازارهای داخلی و خارجی ارسال شود.

کد خبر 1074881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha