مساجد جایگاه ویژه ای در فعالیت های فرهنگی دارد

بهنامجو گفت: مساجد جایگاه ویژه ای در فعالیت های فرهنگی دارد و کانون در مساجد توانسته این مهم را به خوبی محقق کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «اکبر بهنامجو» امروز (21 تیرماه) در جلسه افتتاحیه طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» و شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: آسیب شناسی کارهای فرهنگی در مساجد باید جزو اولویت های نهادهایی که در مساجد فعالیت می کنند، قرار گیرد تا شاهد رشد و تعامل بیشتر مردم با این فعالیت های فرهنگی باشیم.

 

استاندار اردبیل تصریح کرد: مساجد جایگاه ویژه ای در فعالیت های فرهنگی دارد و کانون در مساجد توانسته این مهم را به خوبی محقق کنند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: شیوع بیماری کرونا خود یک تهدید بود که به همت اهالی مسجد به یک فرصت آشتی مردم با مسجد تبدیل شد و مساجد به عنوان مرکز مقابله با این بیماری تبدیل شدند.

 

بهنامجو تاکید کرد: فرهنگ سازی از مهمترین رسالت های فعالان در مساجد است که می تواند به هدف نهایی که همان افزایش نشاط اجتماعی و آرامش در جامعه منتهی شود.

 

استاندار اردبیل افزود: فعالان کانون های مساجد رسالت بزرگی در زمینه ترویج برنامه های فرهنگی در این برهه حساس دارند و باید گام های اساسی در این زمینه برداشته شود.

 

وی اذعان داشت: از همه نهادهای مسئول در این شورا دعوت می کنم تا همکاری سازنده ای با کانون های مساجد داشته باشند تا بازوی موثری در فعالیت های فرهنگی با محوریت مساجد باشند.

 

کد خبر 1074997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha