دوره‌های تخصصی و عمومی مجازی کانون پرورش فکری ماسال آغاز شد

عربان گفت: همزمان با فصل تابستان دوره‌های آموزشی تخصصی و عمومی مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماسال آغاز شده است.

«تکتم عربان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان یکی از نهادهای متولی اوقات فراغت و مورد اعتماد خانواده‌ها در راستای اهداف سازمانی خود و در راستای غنی سازی اوقات فراغت، با طرح‌ها و ایده‌های جدید به استقبال کودکان و نوجوانان رفته است.

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماسال افزود: کودکان و نوجوانان همیشه فرصت زیادی برای اوقات فراغت پیدا می‌کنند، آنها می‌توانند با شرکت در یکسری کارگاه‌های آموزشی و مهارتی خود را سرگرم و به یادگیری بپردازند.

 

وی با اشاره به اینکه به دلیل ویروس کرونا، این کانون پنج کلاس تخصصی برای کودکان و نوجوانان استان برگزار کرده است گفت: این کلاس‌ها شامل زیست‌شناسی تکمیلی، کاردستی کولاژ، نقاشی مقدماتی، نقاشی تکمیلی و نوشتن خلاق است.

 

عربان با بیان اینکه چهار مربی کانون پرورش فکری ماسال اقدام به آموزش این کلاس‌ها به بچه‌های سراسر استان به صورت مجازی می‌کنند تصریح کرد: همچنین کلاس‌های عمومی رایگان مختص کودکان و نوجوانان ماسال هر روز در کانون برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماسال با اشاره به اینکه این کلاس‌ها هم غیرحضوری است خاطرنشان کرد: آشنایی با قرآن و حدیث، معرفی سرزمین- مشاغل- مفاخر، قصه گویی، معرفی و بحث کتاب، نمایش و نقد انیمیشن و روخوانی کتاب شامل کلاس‌های عمومی است.

 

 

کد خبر 1075037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha