مصرف برق در استان ایلام در وضعیت هشدار قرار دارد

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام با تاکید بر اینکه ضروری است شهروندان نسبت به صرفه جویی در مصرف حامل‌های انرژی اقدام کنند، گفت: مصرف برق در استان ایلام در وضعیت هشدار قرار دارد.

«هادی شیرخانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: تأسیسات برق استان با حداکثر ظرفیت کار می‌کنند، همچنین تجهیزاتی که در استان است، در معرض آسیب هستند و این موضوع باعث این شده هر چند وقت یک بار باعث قطعی برق در برخی از مناطق استان باشیم.

 

وی افزود: برخی از شهروندان با وجود قطعی‌های مکرر به مدیریت مصرف بی توجه هستند، طی این مدت تلاش شده که مصرف دستگاه‌های اجرایی استان را کاهش داده شود، متأسفانه اکثر دستگاه‌های اجرایی مصرف برق را رعایت نمی‌کنند.

 

شیرخانی با اشاره به افزایش گرمای هوای استان ایلام گفت: تمامی نیروگاه‌های تولید برق کشور با تمام ظرفیت خود در مدار هستند.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام با اشاره به اینکه مصرف برق در این استان در وضعیت هشدار قرار دارد، گفت: ضروری است شهروندان نسبت به صرفه جویی در مصرف حامل‌های انرژی اقدام کنند.

 

وی از شهروندان حوزه شمالی با وضعیت آب و هوایی کوهستانی استان ایلام خواست کولرهای آبی خود را بر روی دور کُند تنظیم کنند.
 

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام تاکید کرد: با هدف کاهش و کنترل مصرف برق باید شهروندان در مناطق گرم، کولرهای گازی خود را بر روی دمای ۲۵ درجه سانتی گراد به بالا تنظیم کنند.

کد خبر 1075055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha