ازدواج دو زوج بهشهری در سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س)

عقیلی گفت: در راستای ترویج ازدواج آسان و جلوگیری از اسراف و چشم و هم چشمی های مرسوم در ازدواج های مختف، ازدواج دو زوج بهشهری در سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) برگزار شد.

« سیده زهرا عقیلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی و تسهیل در امر ازدواج جوانان از وظایف مهمی است که برعهده داریم و باید تلاش بیشتری در مناسبت های مختلف در این راستا انجام شده و فرهنگ سازی شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بهشهر افزود: آخرین ماه از یک سال قمری با بهترین روز خلقت و پیوندی آسمانی آغاز می‌شود و سالگرد ازدواج این دو نور عالم امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س)رخداد عظیمی است که به تعبیر امام خمینی (ره) اشاعه نور این خانواده عالم را روشن کرده است.

 

وی خاطر نشان کرد: از این روی اول ذی الحجه مصادف با سالگرد ازدواج حضرت زهرا (س) و حضرت امیرالمومنین  (ع) روز مبارکی است که بیشترین زوج‌های جوان پیوند خودشان را در این روز رقم می‌زنند.

عقیلی گفت: همزمان با هفته حجاب و عفاف و در راستای ترویج ازدواج آسان و جلوگیری از اسراف و چشم و هم چشمی های مرسوم در ازدواج های مختف، ازدواج دو زوج بهشهری در سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در پارک 22 بهمن بهشهر برگزار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بهشهر یادآور شد: تسهیل در ازدواج جوانان و حمایت از بنیان خانواده از اهداف مهم ما در ازدواج آسان است و این طرح در طول سال های مختلف در سالروز ازدواج فرخنده امیرالمؤمنین علی(ع) و حضرت زهرا(س) در بهشهر اجرایی می شود و با استقبال جوانان روبروست.

کد خبر 1075152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha