خیانت دیگر ابوظبی به فلسطین/ سفارت امارات در تل آویو افتتاح می شود

امارات متحده عربی در ادامه خیانت های مکرر به ملت فلسطین قصد دارد تا روز چهارشنبه سفارت خود را در تل آویو افتتاح کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خلیج آنلاین، حساب «اسرائیل در خلیج» متعلق به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در توئیتر اعلام کرد: سفارت امارات متحده عربی در تل آویو روز چهارشنبه افتتاح خواهد شد.

 

در این حساب آمده است: افتتاح این سفارت با حضور میهمان افتخاری « اسحاق هرتزوگ» رئیس جدید رژیم صهیونیستی انجام می شود. این گام مهم دیگر در توسعه روابط و همکاری بین دو طرف است.

 

شبکه عبری زبان «i24» گزارش داد: مراسم افتتاح سفارت امارات در تل آویو صبح روز چهارشنبه با حضور رئیس رژیم صهیونیستی انجام می شود.

 

گزارش های رسانه ای صهیونیستی حاکی از آن است که نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد با هدف تقویت روابط دوجانبه به امارات سفر کند. احتمال می رود این سفر در اکتبر آینده انجام شود.

 

در 30 ژوئن گذشته، «یائیر لاپید» وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی، کنسولگری این رژیم را در دبی افتتاح کرد. وی این لحظه را تاریخی دانسته بود.

 

از زمان امضای توافقنامه ابراهام در سپتامبر گذشته، امارات با رژیم صهیونیستی تعدادی زیادی معامله تجاری و توافقنامه دوجانبه را امضا کرده است.

 

رژیم صهیونیستی و امارات توافقنامه عادی سازی روابط را در سپتامبر سال 2020 میلادی با نظارت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا در مراسمی در واشنگتن امضا کردند.

کد خبر 1075220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha