برگزاری یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در خراسان جنوبی

حاجی از برگزاری یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی در آبان ماه ۱۴۰۰ در ۲ بخش خانوادگی و فردی خبر داد.

«محمود حاجی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی برگزار می شود.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: با توجه به اهمیت جایگاه امام رضا (ع) در بین مردم استان خراسان جنوبی و ارادت قلبی فراوان به این امام همام با اطلاع رسانی گسترده در بین آحاد جامعه، مشارکت حداکثری را شاهد خواهیم بود.

 

وی در خصوص مشارکت گسترده مردم خراسان جنوبی در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: میزان مشارکت مردم این استان در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی سه برابر میزان مشارکت کشوری این جشنواره بوده است.

 

حاجی با اشاره به اینکه  یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در دو بخش فردی و خانوادگی برگزار می شود، افزود: این جشنواره در بستر الکترونیک با ارائه 6 عنوان کتاب برای سه گروه کودک، نوجوان و بزرگسال تا آبان ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی در پایان گفت: علاقمندان می توانند با مطالعه منابع مرتبط در قالب‌های نقاشی، پویش کتاب، داستان کوتاه، شعر سرایی، قصه گویی، موشن گرافی، فیلم کوتاه، انیمیشن، خط نوشته، پوستر و نیز انتشار منابع مرتبط با موضوع جشنواره، تهیه و به صورت الکترونیکی در سامانه مسابقات الکترونیکی کتابخوانی به نشانی www.samakpl.ir در جشنواره شرکت کنند.

کد خبر 1075336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha