رسانه های خراسان جنوبی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش آفرین بودند

مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: رسانه های خراسان جنوبی در حضور باشکوه مردم استان در انتخابات خرداد ۱۴۰۰ نتیجه نقش پر رنگ و مهمی داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مرسل مالکی» مدیر روابط عمومی و مشاور استاندار خراسان جنوبی به همراه تنی چند از همکاران این حوزه، پیش از ظهر امروز (22 تیر) با حضور در دفتر خبرگزاری شبستان ضمن خداقوت به فعالان این رسانه در بیرجند، از نقش آفرینی این رسانه برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای تشکر کرد.

 

وی در این دیدار با اشاره به نقش بی بدیل رسانه ها در پیشرفت و آبادانی هر منطقه، گفت: هر جایی که تعامل، همکاری و ارتباط خوبی بین روابط عمومی و دستگاه اجرایی وجود داشته اشت، پیشرفت را در آنجا می توان دید و لذا این تعامل و همکاری باعث می شود تا امورات دستگاه های اجرایی بهتر پیش برود و خروجی آن برای استان مطلوب باشد.

 

مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به نقش رسانه های استان در پای کار آوردن مردم در انتخابات ریاست جمهوری 1400، اظهارداشت: رسانه های خراسان جنوبی در حضور باشکوه مردم در انتخابات خرداد 1400 نقش پر رنگ و مهمی داشتند به طوری که این استان رتبه اول حضور و مشارکت را در سطح کشور به دست آورد.

 

ماکلی همچنین راه اندازی مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی از سوی خبرنگاران استان را اقدامی با ارزش، ماندگار و خداپسندانه دانست و گفت: همین که جمعی از خبرنگاران رسانه های مختلف استان در موضوعی مانند گره گشایی از مشکلات قشر محروم جامعه دست به دست هم دادند و از توان رسانه ای خود برای این امر مهم استفاده کردند بسیار با ارزش و قابل تقدیر است.

 

وی در ادامه به نقش مهم خبرگزاری شبستان در افزایش آگاهی بخشی مردم و مطالبه گری در جامعه اشاره کرد و گفت: خراسان جنوبی رسانه های بسیار توانمند و فعالی دارد که مجموعه شبستان جزو یکی از رسانه های پرتوان و دغدغه مند استان است.

 

مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در پایان بیان داشت: یکی از نقاط قوت خبرگزاری شبستان، موضوع پیگیری مشکلات محرومان و پای کار آوردن ظرفیت این رسانه برای کارهای عام المنفعه است.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1075373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha