جذب حداکثری نسل جوان به مساجد هدف اصلی برنامه های اوقات فراغت است

حجت الاسلام ماروسی هدف اصلی برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد را جذب حداکثری نسل جوان به مساجد عنوان کردوگفت: بچه های مسجد در کلاس های تابستانی کانون رحمت للعالمین شاهرود حضورپرشوردارند.

حجت الاسلام «حسین ماروسی» در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان در سمنان به فعالیت های اوقات فراغت در کانون های مساجداشاره داشت وگفت: کانون فرهنگی هنری رحمت للعالمین شاهرود با اجرای کلاس های مختلف فرهنگی،هنری و ورزشی در راستای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان فعالیت های خوبی را در این زمینه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رحمت للعالمین شاهرود با تاکید بر لزوم توجه جدی به مدیریت بهینه اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در جامعه ادامه داد: می بایست اهتمام ویژه ای در این خصوص داشته باشیم.

 

وی  مدیریت بهینه اوقات فراغت را حرکتی بسیار موثر در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی دانست و بیان کرد: باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

 

حجت الاسلام ماروسی با اشاره به استقبال خوب کودکان و نوجوانان از کلاس های تابستانی،افزود: برگزاری کلاس های آموزشی و اردوهای تفریحی اقدامی مناسب در جهت جذب کودکان و نوجونان به مساجد است.

 

وی با بیان اینکه کانون رحمت للعالمین از جوانان مسجدی بعنوان مربیان  کلاس های آموزشی بهره مند می شود،تصریح کرد: استفاده از نیروهای انقلابی و مسجدی در مدیریت کارهای فرهنگی و مسجدی می تواند در تربیت نیروی انسانی با روحیه انقلابی و مسجدی تاثیر بسزایی داشته باشد.

کد خبر 1075390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha